2022-yil 28-noyabrda "Uzbekistan Airways Technics" MCHJ ("UAT" MCHJ) "ACM AIR" aviakompaniyasining Gulfstream GIV turk samolyotini bo'yashni yakunladi.
Samolyotni bo'yash sahifasi, aks holda jigar deb ataladi, bugungi kunda samolyot tasvirining ajralmas qismidir. Nima uchun samolyotlarni bo'yash kerak? Bu samolyotni chalkashtirmaslik va ushbu samolyot qaysi aviakompaniyaga tegishli ekanligini aniqlash uchun samolyotni identifikatsiyalashning bir turi. Shuningdek, o'z navbatida, bo'yoq samolyot korpusini atrof-muhitning zararli ta'siridan himoya qiladi, sirtning silliqligini oshiradi, shu bilan havoga ishqalanishni kamaytiradi va agar rang engil bo'lsa, u quyosh nurlarini aks ettirish orqali isitishni kamaytiradi.
"ACM AIR" aviakompaniyalari o'z mutaxassislari bilan birgalikda "UAT"MChJ bazasiga rejalashtirilgan foydani amalga oshirish uchun yangi Livery ishlab chiqdilar.
Birinchi bosqichda bo'yash bo'yicha mutaxassislar samolyot yuzasini detarjan tarkibi yordamida bosim ostida suv bilan yuvadilar.
Quritgandan so'ng, taxta metallga tozalanadi. Buni ikkita usuldan biri (yoki ikkalasi) yordamida amalga oshirish mumkin: qumni tozalash yoki maxsus suyuqlik tarkibi – yuvish. Ikkinchisi samolyotni 24 soat ichida tozalash bilan shug'ullanadi, eski bo'yoqni zanglaydi. Yuvish jarayonida eski bo'yoq tozalanadi va samolyotdan bo'laklarga tushadi. Samolyot yuzasi metallga tozalanadi.
Tuproq, bo'yoq yoki lakni qo'llashdan oldin samolyot qismlari artib, yog'sizlantiriladi. Bo'yalmasligi kerak bo'lgan barcha elementlarni (derazalar, shassi, antennalar, dvigatel elementlari va boshqalar)yopishtiring.
Keyinchalik, mutaxassislar tozalangan va yog'siz sirtga mordant tuproqni, so'ngra xromsiz poliuretan tuproqni qo'llashadi.
Shundan so'ng, bo'yoqning asosiy qatlamini qo'llash vaqti keldi. Shuningdek, bo'yash bo'yicha mutaxassislar ko'k emal ostida markirovka qilishadi. Agar siz polga e'tibor bersangiz, ko'lmaklarni ko'rishingiz mumkin. Bu namlikni sun'iy ravishda oshirish orqali changga qarshi kurash.
Keyingi qadam stikerlar, ekran ma'lumotlari va ro'yxatga olish raqamlarini qo'llashdir.
Jigar tayyor bo'lgandan keyin va barcha stikerlar joyida, bo'yashning oxirgi bosqichi – shaffofni qo'llash, bu samolyotning ishlashi paytida jigar uchun qo'shimcha himoya yaratadi.
Bo'yoq ishlari yakunlandi va samolyot uchishga tayyor.
Shunday qilib, go'zallik paydo bo'ladi, bu nafaqat samolyotni taniqli va jozibali qiladi, balki uni tashqi muhitdan himoya qiladi va xizmat muddatini uzaytiradi.
BIZNING YERDAGI ISHIMIZ SIZNING OSMONDAGI ISHONCHINGIZ VA XAVFSIZLIGINGIZDIR!