Kompaniya haqida

Uzbekistan Airways Technics
...
"UAT" zamonaviy kompleksi samolyotlarga texnik xizmat ko'rsatish va ta'mirlashni amalga oshiradi
UAT qanday tashkil etilgan?
UZBEKISTAN AIRWAYS TECHNICS

«Uzbekistan Airways Technics » MCHJ -  «Uzbekistan Airways» AJ tarkibiy  bo‘linmasidir , dvigatellar  va  komponentlar, (HK)  havo kemalari (TXvaT ) ta’mirlash  va   texnik xizmat  ko‘rsatish  sohasida  99  yildan  ortiq  ish  tajribasiga ega.  “UAT” zamonaviy  majmuasi, 

Boeing 737/747/757/767/787,  Airbus  300/310/318/319/320/321  kabi  samolyotlariga  va  ular komponentlariga    TXvaT  texnik xizmat  ko‘rsatish va  ta’mirlashni amalga  oshiradi. 

Aviakorxonani  geografik  jihatdan  qulay  joylashgani, Islom Karimov  nomidagi “Toshkent       Xalqaro  aeroporti ”  hududiga tutash  bo‘lganligi, har  qanday klass bo‘lgan Havo Kemasini qabul  qilish, saqlash, texnik xizmat  ko‘rsatish  va  ta’mirlashni  amalga  oshirish imkoniyatini  yaratadi. 

99
yil
Tajriba
"Uzbekistan Airways Techinics" MChJ 97 yildan beri samolyotlarga texnik xizmat ko'rsatish va ta'mirlashni amalga oshirmoqda
15 000
ta'mirlash 1000 ta aviakompaniya uchun
Maydoni 17'280 kv. Bo'lgan samolyotlarni ta'mirlash kompleksining angarlari. metrga teng, bir vaqtning o'zida uchta keng korpusli samolyotni sig'dira oladi, ular bo'yicha barcha turdagi asosiy texnik xizmat vazifalari bajariladi
323
Mutaxassislar
"UAT" OOOning yuqori malakali aviatsiya texnik xodimlari; ICAO, Evropa aviatsiya xavfsizligi agentligi (EASA PART-66 va 145) va Evropa standartlari (EN4179) talablariga javob beradi.

Urush  yillaridan  keyin  tinchlik  davridagi  mahsulotlarni  ishlab chiqarish  uchun yangi  texnika  uskunalari  bilan  jihozlangan. Uzoq  yillar  davomida, Ил-12, Ил-14  va Як-12 dan  tashqari ,   magistrali  uzoq  bo‘lgan  Ил-62 samolyotini,  Ил-76  transport  samolyotini, birinchi  keng  fyuzelyajli  Ил-86 samolyotini, АИ-25 dvigatellarni  va   ТА-6, ТА-6А, ТА-8 yordamchi  kuch  qurilmalarini   ta’mirlashga  ixtisoslashtirilgan  edi.   

« Uzbekistan Airways  »  AJ   g‘arbda  ishlab  chiqarilgan  texnika   -  Аirbus 310, Boeing 757/767   va  BAe146/AVRO146-RJ   larni  sotib  olishi  bilan ,  ularga  texnik  xizmat  ko‘rsatish zaruriyati paydo  bo‘ldi  va   1997-yil   zavod  bazasida       g‘arb  texnikasiga  texnik  xizmat  ko‘rsatish       markazi  tashkil  etilgan  edi.    1998-yilda  esa  birinchi  bor  Markaziy  Osiyoda    C-check   Airbus 310 samolyotlaridan   birida  bajarildi.  1999-yildan  boshlab  Boeing 767  va  BAe146/AVRO146-RJ (HK)  havo  kemalarida, 2000-yildan boshlab esa   -  Boeing 757  HK  C-check  hajmida texnik  xizmat  ko‘rsatish bajarilib kelinadi. 

2002-yilda  Fuqaro aviatsiyasi   №243 zavodi  nomini  «Uzbekistan Airways Technics» aviatsiya korxonasiga  o‘zgartirdi, 2006-yilda  uning tarkibiga,  sharqda ishlab chiqarilgan  HK havo kemalariga xizmat  ko‘rsatishni  bajarayotgan, aviatsiya  texnika  majmuasi Davlat  unitar           korxonasi  kiritildi. 

2010-yilning  noyabr  oyida  Airbus 320 HK   shaklida yangi  aviatsiya texnikasini  olishi  bilan,  “UAT”MCHJ mutaxassislari  tomonidan , HK ning mazkur turida A-check hajmida birinchi texnik  xizmat  ko ‘rsatish bajarilgan  edi, 2011-yilda  esa  -  C-check hajmida xizmat  ko‘rsatish amalga  oshirildi. 

2016-yilda  “UAT”MCHJ bazasida  oxirgi  avlod, shu  jumladan     Boeing    787 Dremline, samolyotlari,  kompozit komponentlarini  ta’mirlash  bo‘yicha  sex  ekspluatatsiya  qilishga  joriy  qilindi.

2019-yilda “UAT” MChJ “Boeing” rusumli 737/klassik/NG samolyotlariga asosiy texnik xizmat ko‘rsatish va ta’mirlashni o‘zlashtirdi.
Bugungi kunda Boeing - 747-200 va 747-400 kabi samolyotlarga texnik xizmat ko'rsatish va ta'mirlashni rivojlantirish bo'yicha keng ko'lamli loyihani amalga oshirish yakuniy bosqichda.

Bog'lanish
Kontakt ma'lumotlarini qoldiring, biz siz bilan bog'lanamiz.
1924 yil 12-noyabr
Texnikani ta’mirlash  bo‘yicha  birinchi   ustaxonalar ochildi
Kompaniya tarixi
1937 yil
Fuqaro aviatsiyasi № 243  avia ta’mirlash  zavodi   АНТ-9, Р-5, П-5, Г-1, Г-2, К-4, К-5, У-2  kabi  samolyotlarni, BMW-123A, L-5 turdagi  dvigatellarni ta’mirlashni  amalga  oshiradi. Keyingi  yillarda  ТБ-3, Ли-2  samolyotlarni  va   М-17,  М-34, АШ-62ИР  dvigatellarni  seriyali  ta’mirlash o‘zlashtirildi
Kompaniya tarixi
Zavod bazasida  g‘arb  texnikasiga  texnik  xizmat  ko‘rsatish  bo‘yicha  markaz tashkil  etildi.
Zavod negizida G'arb uskunalariga texnik xizmat ko'rsatish markazi yaratildi
Kompaniya tarixi
1998 yil
Airbus 310 samolyotlaridan  birida   C-check Markaziy  Osiyoda  ilk  bor   bajarildi
Kompaniya tarixi
1999 yil
Вoeing 767  va  BAe146/AVRO146-RJ (H  K )  havo  kemalari  C-check hajmida  texnik  xizmat  ko‘rsatish  bajarilib  boriladi
Kompaniya tarixi
2000 yil
Boeing  757  havo  kemalari  C-check hajmida  texnik  xizmat  ko‘rsatish  bajarilib  boriladi.
Kompaniya tarixi
2002 yil
Fuqaro aviatsiyasi № 243   zavodi    nomini  “Uzbekiston Airways Technics” aviatsiya  korxonasiga  o‘zgartirdi
Kompaniya tarixi
2006 yil
“Uzbekiston Airways Technics” tarkibiga , sharqda  ishlab  chiqarilgan HK xizmat ko‘rsatishni  amalga  oshirayotgan,   aviatsiya  texnika  majmuasi  Davlat unitar  korxonasi  kiritildi.
Kompaniya tarixi
2010 yil
Airbus 320   Havo Kemasida   A-check  hajmida  birinchi bor texnik  xizmat  ko‘rsatish  bajarildi.
Kompaniya tarixi
2011 yil
Airbus 320   Havo Kemasida   C-check  hajmida  birinchi bor texnik  xizmat  ko‘rsatish  bajarildi.
Kompaniya tarixi
2016 yil
samolyotlarning  so‘ngi avlodi, shu  jumladan   Boeing 787 Dreamliner,  kompozit komponentlarini  ta’mirlash  bo‘yicha  sex  ekspluatatsiya  qilishga  joriy  qilindi.
Kompaniya tarixi