«Uzbekistan Airways Technics » MCHJ - «Uzbekistan Airways» AJ tarkibiy bo‘linmasidir , dvigatellar va komponentlar, (HK) havo kemalari (TXvaT ) ta’mirlash va texnik xizmat ko‘rsatish sohasida 99 yildan ortiq ish tajribasiga ega. “UAT” zamonaviy majmuasi,
Boeing 737/747/757/767/787, Airbus 300/310/318/319/320/321 kabi samolyotlariga va ular komponentlariga TXvaT texnik xizmat ko‘rsatish va ta’mirlashni amalga oshiradi.
Aviakorxonani geografik jihatdan qulay joylashgani, Islom Karimov nomidagi “Toshkent Xalqaro aeroporti ” hududiga tutash bo‘lganligi, har qanday klass bo‘lgan Havo Kemasini qabul qilish, saqlash, texnik xizmat ko‘rsatish va ta’mirlashni amalga oshirish imkoniyatini yaratadi.
Urush yillaridan keyin tinchlik davridagi mahsulotlarni ishlab chiqarish uchun yangi texnika uskunalari bilan jihozlangan. Uzoq yillar davomida, Ил-12, Ил-14 va Як-12 dan tashqari , magistrali uzoq bo‘lgan Ил-62 samolyotini, Ил-76 transport samolyotini, birinchi keng fyuzelyajli Ил-86 samolyotini, АИ-25 dvigatellarni va ТА-6, ТА-6А, ТА-8 yordamchi kuch qurilmalarini ta’mirlashga ixtisoslashtirilgan edi.
« Uzbekistan Airways » AJ g‘arbda ishlab chiqarilgan texnika - Аirbus 310, Boeing 757/767 va BAe146/AVRO146-RJ larni sotib olishi bilan , ularga texnik xizmat ko‘rsatish zaruriyati paydo bo‘ldi va 1997-yil zavod bazasida g‘arb texnikasiga texnik xizmat ko‘rsatish markazi tashkil etilgan edi. 1998-yilda esa birinchi bor Markaziy Osiyoda C-check Airbus 310 samolyotlaridan birida bajarildi. 1999-yildan boshlab Boeing 767 va BAe146/AVRO146-RJ (HK) havo kemalarida, 2000-yildan boshlab esa - Boeing 757 HK C-check hajmida texnik xizmat ko‘rsatish bajarilib kelinadi.
2002-yilda Fuqaro aviatsiyasi №243 zavodi nomini «Uzbekistan Airways Technics» aviatsiya korxonasiga o‘zgartirdi, 2006-yilda uning tarkibiga, sharqda ishlab chiqarilgan HK havo kemalariga xizmat ko‘rsatishni bajarayotgan, aviatsiya texnika majmuasi Davlat unitar korxonasi kiritildi.
2010-yilning noyabr oyida Airbus 320 HK shaklida yangi aviatsiya texnikasini olishi bilan, “UAT”MCHJ mutaxassislari tomonidan , HK ning mazkur turida A-check hajmida birinchi texnik xizmat ko ‘rsatish bajarilgan edi, 2011-yilda esa - C-check hajmida xizmat ko‘rsatish amalga oshirildi.
2016-yilda “UAT”MCHJ bazasida oxirgi avlod, shu jumladan Boeing 787 Dremline, samolyotlari, kompozit komponentlarini ta’mirlash bo‘yicha sex ekspluatatsiya qilishga joriy qilindi.
2019-yilda “UAT” MChJ “Boeing” rusumli 737/klassik/NG samolyotlariga asosiy texnik xizmat ko‘rsatish va ta’mirlashni o‘zlashtirdi.
Bugungi kunda Boeing - 747-200 va 747-400 kabi samolyotlarga texnik xizmat ko'rsatish va ta'mirlashni rivojlantirish bo'yicha keng ko'lamli loyihani amalga oshirish yakuniy bosqichda.