Havo Kemalarga texnik xizmat ko‘rsatish bozorida 99 yil.
Xizmat ko‘rsatishlarning keng spektori
Samolyot – ta’mirlash majmuasining angarlari, uning maydoni 17 280 kv metrni tashkil etadi, keng fyuzelyajli samolyotning uchtasini bir vaqtning o‘zida joylashtirish imkoniyatini beradi, ularda bazaviy texnik xizmat ko‘rsatish vazifalarining barcha turlari bajariladi.
Professionallik
“UAT” MCHJ aviatsiya texnikasi xodimlarining yuqori malaka mahorati, ICAO, Aviatsiya Xavfsizligi Yevropa Agentligi (EASA PART-66 va 145 ) va Yevropa normalari (EN4179) talablariga javob beradi.
Havo qutilarini ta'mirlash ustaxonasi
va samolyotning tarkibiy qismlari.
...
Eng so'nggi uskunalar so'nggi avlod samolyotlari - AIRBUS va Boeing, shu jumladan Dreamliner samolyotlarining yirik metall va kompozit konstruktiv elementlarini ta'mirlash va tekshirish imkoniyatini beradi.
“Uzbekistan Airways Technics ” MCHJ - “Uzbekistan Airways” AJ ning struktur tarkibiy bo‘linmasidir, u dvigatellar va komponentlar, (HK) havo kemalarga (TXvaT) texnik xizmat ko‘rsatish va ta’mirlash sohasida 99 yildan ortiq ish tajribasiga ega. “UAT” zamonaviy majmuasi, Boeing 737/747/757/767/787, Airbus 300/310/318/319/320/321 kabi samolyotlarga va ular komponentlariga, TXvaT texnik xizmat ko‘rsatish va ta’mirlashni amalga oshiradi.
Aviakorxonaning geografik jihatdan qulay joylashganligi, Islom Karim nomidagi «Toshkent Xalqaro aeroporti» hududiga tutash bo‘lganligi, har qanday klass Havo kemasini qabul qilish, saqlash, texnik xizmat ko‘rsatish va ta’mirlashni amalga oshirishga imkon beradi.
Texnikani ta’mirlash bo‘yicha birinchi ustaxonalar ochildi
Kompaniya tarixi
UAT
1937 yil
Fuqaro aviatsiyasi № 243 avia ta’mirlash zavodi АНТ-9, Р-5, П-5, Г-1, Г-2, К-4, К-5, У-2 kabi samolyotlarni, BMW-123A, L-5 turdagi dvigatellarni ta’mirlashni amalga oshiradi. Keyingi yillarda ТБ-3, Ли-2 samolyotlarni va М-17, М-34, АШ-62ИР dvigatellarni seriyali ta’mirlash o‘zlashtirildi
Kompaniya tarixi
UAT
Zavod bazasida g‘arb texnikasiga texnik xizmat ko‘rsatish bo‘yicha markaz tashkil etildi.
Zavod negizida G'arb uskunalariga texnik xizmat ko'rsatish markazi yaratildi
Kompaniya tarixi
UAT
1998 yil
Airbus 310 samolyotlaridan birida C-check Markaziy Osiyoda ilk bor bajarildi
Kompaniya tarixi
UAT
1999 yil
Вoeing 767 va BAe146/AVRO146-RJ (H K ) havo kemalari C-check hajmida texnik xizmat ko‘rsatish bajarilib boriladi
Kompaniya tarixi
UAT
2000 yil
Boeing 757 havo kemalari C-check hajmida texnik xizmat ko‘rsatish bajarilib boriladi.
Kompaniya tarixi
UAT
2002 yil
Fuqaro aviatsiyasi № 243 zavodi nomini “Uzbekiston Airways Technics” aviatsiya korxonasiga o‘zgartirdi
Kompaniya tarixi
UAT
2006 yil
“Uzbekiston Airways Technics” tarkibiga , sharqda ishlab chiqarilgan HK xizmat ko‘rsatishni amalga oshirayotgan, aviatsiya texnika majmuasi Davlat unitar korxonasi kiritildi.
Kompaniya tarixi
UAT
2010 yil
Airbus 320 Havo Kemasida A-check hajmida birinchi bor texnik xizmat ko‘rsatish bajarildi.
Kompaniya tarixi
UAT
2011 yil
Airbus 320 Havo Kemasida C-check hajmida birinchi bor texnik xizmat ko‘rsatish bajarildi.
Kompaniya tarixi
UAT
2016 yil
samolyotlarning so‘ngi avlodi, shu jumladan Boeing 787 Dreamliner, kompozit komponentlarini ta’mirlash bo‘yicha sex ekspluatatsiya qilishga joriy qilindi.
Kompaniya tarixi
UAT
2019 yil
Boeing – 737/classic/NG kabi asosiy texnik va P quyosh o'zlashtirilgan
Kompaniya tarixi
UAT
2020 yil
Boeing-737 -400 aviakorxonasi uchun C-check hajmida birinchi texnik xizmat ko'rsatildi GetJet (Latviya)
G'arbda ishlab chiqarilgan samolyotlarga texnik xizmat ko'rsatishda aviakompaniyamizni texnik qo'llab-quvvatlash bo'yicha sheriklar dunyoga mashhur kompaniyalardir: